Ilmoittautuminen kaudelle 2024-2025, kilparyhmät

Henkilötietojen käsittelyn sisältö ja rekiströidyn oikeudet on luettavissa tietosuojaselosteesta. Suostumukset ovat milloin tahansa peruutettavissa.

Tutustu  seuran sääntöihin, pelisääntöihin ja maksusääntöihin

Seuran jäsenyydestä lisää tietoa tästä

Olen tutustunut Kotkan Taitoluistelu ry:n tietosuojaselosteeseen
Seuran jäsennys
Olen tutustunut Kotkan Taitoluistelu ry:n seuran sääntöihin, pelisääntöihin ja maksusääntöihin, sitoudun niitä noudattamaan
Suostutko oman/ lapsesi jasenyyden johdosta kerättävien henkilötietojen käsittelemiseen
Suostutko Kotkan Taitoluistelun WhatsApp:in ryhmiin liittymiseen
Sähköpostiosoitteeseeni saa lähettää ryhmäviestejä( osoite näkyy toisille vastaanottajille)

Seuralla on oikeus julkaista ilman erillistä lupaa julkisilla paikoilla otettuja kuvia. Jäähallit sekä muut harjoituspaikat lasketaan julkiseksi paikaksi tapahtumien yhteydessä. Muun muassa seuraavista tapahtumista seura saa julkaista kuvia oman harkintansa mukaan: kevätnäytös, joulujuhla, kevätjuhla, kilpailut, teemapäivät. Näihin tai vastaavanlaisiin tapahtumiin osallistumalla henkilö antaa hiljaisen suostumuksensa.

Luistelijan kuva, nimi sekä kilpailujen tulokset saavat näkyä seuran internet- sivuilla sekä muissa julkaisuissa (esim. näytöksen käsiohjelma). Lisäksi kuvia voidaan käyttää myös markkinoinnissa.
Olen yllä mainitun lapsen huoltaja. Suostun hänen jäsenyytensä johdosta kerättävien henkilötietojen käsittelemiseen