Maksut

* 1h=45 min

Kuukausimaksut maksetaan seuran tilille laskun perusteella. Kuukausimaksuja peritään syyskuusta maaliskuun loppuun.

Elokuun maksut määräytyvät saatujen jääaikojen mukaan sekä jaetaan osallistujien kesken, koska vain kilpahalli on avoinna.

Huhtikuun maksu määräytyy Kotkan jäähallin sulkemisen mukaan huhtikuussa.

Jäsenmaksut (perhe 35 €) laskutetaan heti kauden alkaessa syksyllä.

Harrastajaryhmien H1 ja H2 maksuun sisältyy luistelupassi ja vakuutus, jos luistelijan ikä on alle 15 v. Muiden on hankittava luistelupassi itsenäisesti ja ilmoitettava passin hankinnasta ryhmän vastuuhenkilölle.

Jäät kilpailuohjelmien tekemiseen, ulkopuolisten valmentajien käyttö sekä Haminan jäät laskutetaan erikseen.

Hinnat tarkistetaan joulu-tammikuussa, jolloin seuran johtokunta tarvittaessa muuttaa hintoja.

Lisäjäiden laskutus

Lisäjäitä ovat kuukausimaksujen ulkopuoliset jäät, kuten piruettitunnit ja erilliset ohjelmatunnit. Näihin ilmoittaudutaan Nimenhuudon kautta. Ilmoittautuminen on sitova.

Piruetti- ja ohjelmatunnit, jotka eivät sisälly kuukausimaksuun, ovat valmentajan työaikaa ja maksu on 10 euroa (45 min.) ja 12 euroa (60 min.), edellyttäen, että ainakin viisi luistelijaa on jäällä. Jos ei ole tarpeeksi osallistujia, tämän tunnin voi käyttää, mutta maksu (50 euroa/45 min.) jaetaan osallistujien kesken.

Lauantaisin iltajäät ja joinakin muina päivinä tunnit, jotka ovat valmentajan työajan ulkopuolella: veloitus 10 euroa, edellyttäen, että ainakin viisi luistelijaa on jäällä. Jos ei ole tarpeeksi osallistujia, tämän tunnin voi käyttää yksityistuntina tai maksu 55 euroa jaetaan osallistujien kesken.

Koulujen loman aikana järjestettävien lisäharjoitusten maksuista ilmoitetaan erikseen.