Luistelukoulua tukemassa

Tervetuloa luistelukouluun!

Luistelukoulun kausi 2023 - 2024

Sunnuntaina 18.2  ei ole harjoituksia seuran kotikisojen vuoksi.

Talvilomalla 25.2. sekä 3.3. luistellaan normaalisti.

Tervetuloa luistelemaan!

tiedustelut:

luistelukoulu.kota@gmail.com

Luistelukoulu

Luistelukoulussa on ryhmiä eritasoisille 3-7-vuotiaille luistelijoille.

Luistelukoulu harjoittelee harjoitushallissa Vaasan Koulunäkki Areenan vieressä, osoite - Tapiontie 69.

Ryhmät

Aurinkoiset: 3-4-vuotiaat aloittelevat luistelijat, jotka eivät vielä pysy pystyssä tai etene luistimilla. Ryhmän harjoitusaika on 30 minuuttia, joka tukee pienen luistelijan jaksamista jäällä ja keskittymistä ohjattuihin leikkeihin ja luistelua tukeviin harjoitteisiin.

Harjoitukset 1krt/vko:

Sunnuntaisin klo 10.15-10.45

Hinta 60 €/kevät kausi

Tähdet/ Timantit: 4-7-vuotiaat luistelijat, jotka pysyvät jo pystyssä ja etenevät luistimilla. Ryhmän harjoitusaika on 45 minuuttia, johon sisältyy ohjattuja pelejä, leikkejä ja luisteluharjoitteita. Hintaan sisältyy temppujumppa kerran kuukaudessa.

Harjoitukset 1krt/vko:

Sunnuntaisin klo 10.00-10.45

Hinta 90 €/kevätkausi

Timantit 2krt/vko: 4-7-vuotiaat luistelijat, jotka etenevät luistimilla. Ryhmä harjoittelee kahdesti viikossa 45 minuuttia kerrallaan. Harjoitteluun sisältyy ohjattuja pelejä, leikkejä ja luisteluharjoitteita sekä taitoluisteluun valmistavia harjoitteita. Hintaan sisältyy yksi 30 minuutin oheisharjoitus viikossa.

Harjoitukset 2krt/vko:

Sunnuntaisin klo 10.00-10.45

Maanantaisin klo 16.45-17.30 kilpahallissa

Hinta 150 €/syyskausi

Luistelukouluvakuutus sisältyy kaikkiin hintoihin.

Tervetuloa luistelemaan kanssamme

Taitoluistelu on monipuolinen harrastus. Luistelussa oppii tasapainoa, kehon hallintaa, saa ystäviä ja onnistumisen kokemuksia. Luistelukoulussa ohjaajat ovat koulutettuja, seuramme vanhempia luistelijoita, jotka ohjaavat luistelun alkumetreillä.

Luistelukoulun kaudet
Kotkan Taitoluistelun luistelukoulussa on kaksi kautta. Syyskausi alkaa syyskuun alussa ja kestää joulutaukoon asti. Kevätkausi alkaa koulujen alkaessa joululoman jälkeen ja kestää huhtikuun puoliväliin.

Luistelukouluvakuutus
Kotkan Taitoluistelu ry vakuuttaa luistelukoululaiset, jotka harjoittelevat 1-2 krt/vko Suomen Taitoluisteluliiton ryhmätapaturmavakuutuksella. Vakuutusmaksu sisältyy kausimaksuun.

Tiedustelut luistelukoulu.kota@gmail.com

Ilmoittautuminen

Luistelija voi käydä yhden kokeilukerran, jos luistelija ei jatka kokeilukerran jälkeen, ilmoitathan asiasta luistelukoulu.kota@gmail.com. Voit olla myös yhteydessä mikäli tarvitset kokeilukerralle lainaluistimia, joitain kokoja löytyy lainattavaksi.

Ilmoittaudun ryhmään:
Onko lapsi ollut aikaisemmin luistelukoulussa?
Luistelijan kuva, nimi sekä kilpailujen tulokset saavat näkyä seuran internet- sivuilla sekä muissa julkaisuissa (esim. näytöksen käsiohjelma). Lisäksi kuvia voidaan käyttää myös markkinoinnissa

Henkilötietojen käsittelyn sisältö ja rekisteröidyn oikeudet on luettavissa tietosuojaselosteesta

https://www.kotkantaitoluistelu.fi/seura/tietosuojaseloste-ja-suostumus/. Suostumukset ovat milloin tahansa peruutettavissa

Olen tutustunut Kotkan Taitoluistelu ry:n tietosuojaselosteen